Om bedrijfsprocessen goed te laten verlopen is overzicht nodig. Zo wilt u weten waar de verschillende afdelingen mee bezig zijn, wat hun deadlines zijn en of ze op schema lopen. Om dit te faciliteren kiest u voor IBM Maximo® Scheduler. Deze add-on van IBM Maximo® helpt u bij het plannen van elke stap binnen het bedrijfsproces én deze stap ook geoptimaliseerd uit te voeren. Op die manier voorkomt u dat uw resources inefficiënt worden ingezet, en u vergroot uw succes.

Scheduler: Maximaal resultaat door perfect plannen

Het optimaal op elkaar afstemmen van activiteiten onderling kan lastig zijn. In elke stap kan het anders gaan dan u verwacht en juist op die momenten helpt IBM Maximo® Scheduler. U haalt inefficiënties uit uw actviteiten en bent beter in staat om op tijd uw werkzaamheden uit te voeren en aan uw afspraken met productie te voldoen. En dat zorgt er natuurlijk voor dat uw middelen optimaal ingezet kunnen worden en er geen onnodige risico’s ontstaan in uw productieproces.
De voordelen op een rij:

Het systeem is gebruiksvriendelijk door de intuïtieve, visuele navigatie.

De Scheduler houdt zowel rekening met korte- en langetermijnplanning.

De grafische weergave in charts zorgt voor een instant overview.

IBM Maximo® Scheduler past zich per stap aan aan de huidige omstandigheden, waardoor u op elk moment inzicht heeft in het eindresultaat.

"De IBM Maximo® Scheduler is een complete tool die u volledig ondersteunt in uw processen en dat tegen een structureel betere realisatiegraad."

Integreer IBM Scheduler in uw organisatie

U haalt het meeste uit IBM Maximo® Scheduler wanneer deze tool perfect is afgestemd op uw processen. De experts van Gemba hebben meer dan 20 jaar ervaring met klanten in verschillende branches en weten exact wat u nodig heeft. Wilt u ook het optimale uit uw bedrijfsprocessen halen? Neem dan contact met ons op. Wij nemen uw situatie door en komen met een implementatieplan op maat. Hierbij houden wij uiteraard rekening met uw budget en planning. Zo komt u nooit voor verrassingen te staan.