Lees onze meest recente case: Equans BeLux: Mobiel onderhoud makkelijk gemaakt
Facility Management
Het is mogelijk om uw assets op overzichtelijke wijze optimaal te laten functioneren, ook nu bedrijfsvoering steeds vaker een internationaal karakter kent en complexer wordt. De juiste software, ondersteuning en advisering speelt hierin een grote rol. Gemba brengt alle verschillende factoren samen en zorgt voor één overzichtelijk systeem waarin u alle aspecten kunt monitoren. Facility Management is een interdisciplinair vakgebied dat zich toespitst op de coördinatie van mensen, infrastructuur, ruimte en organisaties. Facility Management is breed toepasbaar op veiligheid, communicatie, schoonmaak en gezondheidszorg. De software-oplossingen van IBM voor Asset en Facility Management helpen organisaties met veel assets om hun faciliteiten optimaal te laten functioneren. Gemba heeft jarenlange ervaring met de implementatie van softwareoplossingen voor Facilities, olie- en gasbedrijven, luchthavens maar ook overheidsinstanties als waterschappen.
Softwareoplossingen voor Facilities: IBM Maximo
Gemba is de grootste partner van IBM in de Benelux op het gebied van Maximo. Hierdoor kunnen wij als geen ander een compleet systeem bieden voor facility management, indien gewenst, met Service Provider add-on. Dankzij onze relatie met IBM en gedegen expertise weten wij Maximo tot in de details en op maat toe te passen. Enkele voordelen van IBM Facility Management:
Verminderd energieverbruik, verbeterde duurzaamheid en reductie van bedrijfskosten door het effectief managen van bedrijfsruimte en assets
Levert grotere zichtbaarheid en controle van kritische assets die invloed hebben op prestaties op het gebied van dienstbaarheid, risico en handel
Toename van levenscyclus van kapitaalgoederen dankzij verbeterde zakenprocessen voor een verhoogd rendement van activa en verbeterde operationele efficiëntie
Compleet Facility Management
Facility Management is ideaal voor ondernemingen en organisaties waarvan de activiteiten op verschillende locaties plaatsvinden. Door de activiteiten en activa te coördineren kan men efficiënter opereren en kosten besparen. Interesse in de software oplossingen van Gemba? Wij spreken graag met u af om te kijken naar uw specifieke situatie.