Watson IoT Support

Natuurlijk leveren wij ook support voor alle services binnen het Watson IoT platform. We kunnen u ondersteunen bij het
gehele traject of de onderdelen waarbij u extra support nodig heeft. Ook staat onze helpdesk voor u klaar om u te ondersteunen bij het beheer van uw omgeving.

Watson Helpdesk

Watson Training

Watson implementatie ondersteuning

Watson Analytics ondersteuning

Watson beheer op afstand

IBM Support

Natuurlijk levert IBM ook uitgebreid support via hun eigen kanalen. Kijk maar eens bij IBM Watson IoT support en zie de mogelijkheden welke tot uw beschikking staan.

IBM Watson IoT Support

Watson Helpdesk

Gemba heeft vanaf het moment dat zij software verkoopt en implementeert een eigen servicedesk. Deze servicedesk beantwoordt eerste- en tweedelijns vraagstukken en incidenten voor klanten. Hiermee zijn wij in staat om het overgrote deel van vragen en incidenten zelf af te handelen. De voordelen zijn evident: wij kennen de inrichting van onze klanten, wij bieden Nederlandstalige ondersteuning en wij voeren vaak ook de oplossing van incidenten zelf door.
Dit geldt niet alleen voor IBM Maximo en IBM Control Desk, maar inmiddels ook voor IBM Watson IoT en IBM Bluemix.

Watson training

Wij begrijpen als geen ander dat trainingen een essentieel onderdeel zijn van een IoT-implementatie om maximaal rendement te halen uit uw investeringen.
Wij faciliteren diverse trainingen op het gebied van IBM Watson IoT en IBM Bluemix, zodat u in staat bent om de IBM-software optimaal in te zetten binnen uw organisatie.
Wij hebben een groot aanbod van online trainingen en adviseren u graag welke voor u interessant zijn. Daarnaast bieden wij klassikale trainingen al dan niet aangepast op de oplossing die bij u is geïmplementeerd.

IoT implementatie ondersteuning

Gemba hanteert al jaren een beproefde aanpak voor uitgevoerde implementaties. Uitgangspunt is hierbij altijd geweest om u als klant zo snel, maar ook zo goed mogelijk ‘up and running’ te krijgen met het gebruik van uw IBM IoT-platform. Binnen Gemba maken we gebruik van en drietal vormen:
• De reeds bewezen waterval-methode, waarbij u als klant ontzorgd wordt;
• De populaire agile-methode, waarbij u als klant actief participeert;
• De Gemba-hybride-methode; een mix van waterval en agile en wat ons betreft ‘best of both worlds’.
Neem gerust contact met ons op, wanneer u meer wilt weten over de diverse mogelijkheden die wij gebruiken.

Watson Analytics ondersteuning

Een belangrijk onderdeel van een IBM Watson IoT-implementatie is Watson Analytics. De hoeveelheid gegevens in de database wordt verzameld, geanalyseerd en omgezet voor gebruik in diverse vormen. Dit leidt tot kennis en zet aan tot adequate acties. Gemba en haar partners zijn door jarenlange ervaring prima in staat om samen met u te komen tot overzichtelijke analyses en rapportages en het gebruik van de overige analytics mogelijkheden binnen het IBM Watson IoT Platform, die worden vormgegeven door middel van dashboards, pull- en push-rapportages, maar ook integratie met andere systemen.

Watson Beheer op afstand

De cloud-oplossingen IBM Watson IoT en IBM Bluemix zijn bij uitstek geschikt voor beheer en ondersteuning op afstand. Gemba levert deze diensten volgens verschillende ‘service windows’, van 8×5 uur tot 24×7 uur. Deze ondersteuning kunnen wij aanvullen met ‘managed services’, waarmee wij u nog beter van dienst kunnen zijn. U kunt hierbij denken aan:
• Prestatiemonitoring;
• Beschikbaarheidsmonitoring;
• Capaciteitsmonitoring.